Prowadzący zajęcia:
Piotr Wąsiewicz
Regulamin:
Laboratorium 0 | Konta, konsola, środowisko uruchomieniowe. Pierwszy program, standardowe wyjście i wejście.
Laboratorium 1 | Typy proste, "typ" łańcuchowy. Stałe i zmienne. Podstawowe operacje arytmetyczne. | Przykładowe rozwiązania
Laboratorium 2 | Pętle for
, while
, do-while
. Instrukcje sterujące if-else
, switch
, break
, continue
. (5 pkt) | Przykładowe rozwiązania
Laboratorium 3 | Funkcje, zmienne globalne i lokalne. Wskaźniki, przekazywanie argumentów do funkcji przez wartość i wskazanie. (5 pkt) | Przykładowe rozwiązania
Laboratorium 4 | Wskaźniki, tablice, "typ" łańcuchowy. (5 pkt) | Przykładowe rozwiązania
Laboratorium 5 | Proste algorytmy sortowania (sortowanie bąbelkowe, sortowanie przez wstawianie). (5 pkt)
Laboratorium 6 | Struktury, typ wyliczeniowy, dynamiczna alokacja pamięci. (5 pkt) |
Laboratorium 7 | Złożone struktury danych – lista jednokierunkowa. (5 pkt) |
Laboratorium 8 | Obsługa plików (zapis/odczyt; binarnie/tekstowo). (5 pkt) |
Laboratorium 9 | Złożone projekty, pliki nagłówkowe, pliki makefile. (5 pkt) |
Laboratorium 10-12 | Projekt (20 pkt)